BELLMAN <3

Ikväll kommer en mega bildbomd på världens bästa totto <3

GUD vad ja har saknat honom! Det går inte beskriva hur jävla lycklig jag va idag.. 3 år sedan jag sålde honom, lyckan är enoooorm!
Han mår bra och de sköter honom toppen! Helt underbara är dom nya ägarna!
Man kan inte va mer lycklig än vad jag är!!!

Kärleken till den här hästen kommer alltid alltid alltid va enorm oavsett vad som sker!

(och ja, jag lovar de kom en och annan tår idag)




Du vet att du alltid hör hemma hos mig <3

Om någonsin Ida säljer honom kommer han få komma tillbaka till mig - utan tvekan.. Han är fortfarande mitt allt och kommer alltid vara... Min älskade lilla gubbe <3


Hade du funnits i min ägo idag hade du aldrig fått lämna mig!
JAG SAKNAR DIG SÅ DET GÖR ONT I MITT HJÄRTA ÄVEN FAST JAG VET ATT DU HAR DET BRA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0