Frukost

Sitter framför tv:n igen, Harry Potter ;) Kanske borde sluta titta på det, men nää de är så bra!
Idag består frukosten av 1½ dl havregrynsgröt med 1/4dels äpple på.. Gott :)
Nyttigare frukost va de!! Borde hålla mig mätt på dethär länge, inte för att ja nånsin blir hungrig efter operationen men iallafall.
Tar med mig en banan till stallet sen så jag klarar mig fram till lunchen :D

Inväntar samtal från Sarah som jag ska umgås med idag! Hon ska med till stallet så har ni läsare tur så kanske hon orkar fota några kort ;)

Fick förästen brev från Proxima kliniken igen, ska dit den 30de och möta dietisten.. Hoppas de inte tar lång tid så kan ja i så fall börja jobba 14.45 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0