Godmorgon

Jag trodde telefonen skämtade imorse när den ringde klockan 07.00!
Herregud har blivit för van vid att få sova hur länge ja vill.. Inte bra!
Speciellt inte eftersom första veckan är en morgonvecka på jobbet..

Har pillat i mig alla mina vitamintabletter och sitter nu och väntar på att teknikern ska laga min digitaltv, eller ska man kalla det bredband?
Ayya..
Efter det ska ja försöka få i mig lite frukost tänkte jag..

Skulle va på min lillebrors avslutning kl 9 men de ser rätt kört ut.. Eftersom teknikern inte kommit än, och klockan är 08.15 - sen tar ju han lite tid på sig - och ja tar tid på mig att gå till biafra.. Såååå nää ja får väll strunta i det.. TRÅKIGT..
Inte ofta ens lillebror slutar förskolan.. Han börjar faktiskt 1an i höst.. Sjukt va snabbt tiden går!

Idag ska jag åka ut till pappa och jogga Finemang lite i skogen, så varken han eller jag blir lite stela efter gårddagens fall..
Och ikväll kommer förhoppningsvist S..
Saknar honom sååå mycket.. Tråkigt när vi inte kan ses så ofta <3

Just ja!
Min katt, Buffy, fick kattungar igårkväll!
Hela 3 stycken kom de ut :D


Kommentarer
Postat av: Erika

Nej, men vilken sötnos.. :D

2011-06-16 @ 11:32:55
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

SHIIIIIIIIT vilka söta kissar! jag har alltid gillat katter men sen jag köpte hund gillar jag inte katter längre, haha, förutom såna där små kattungar - sjukt sött!



Förresten, har du kvar din hund?

2011-06-20 @ 09:55:21
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0