Hejsan

Sov hos pappa inatt därmed dålig uppdatering. Uppdaterat från min Iphone nu så blir inga bilder heller :/. Igår fuskred jag världens bästa Finemang på vallen i min underbara dressyrsadel! Han va så himlans fin!!!! Kommer kanske fuska lite idag med annars longerar jag :). Har ringt och bokat ny tid hos kliniken för skoning av Finemang. Han fick tid den 15de istället och Brolle fick tid den 29de för ordentlig vård av fötterna. I övrigt har det inte hänt så mycket. Pappa och jag ska snart bege oss in till stan och kolla på en tv till mig. Jag själv har typ packat klart allt inför flytten på måndag. Så vi borde hinna med allt + hämta soffan som kommit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0