Hoppat!

Lyckan är total!
Åkte ut till stallet och sen slängde ja in Finemang i transporten och åkte till Skärlunda.
Hoppning på schemat..  Annika hjälpte mig..
Hoppade 2 räcken och avslutade på 90cm! UNDERBART!
På onsdag får Finemang skor igen och då ska jag också hoppa :) Hoppas någon kan följa med och fotografera :)

Stannade och åt hos pappa sen fick ja mess från S som undrade om jag skulle med på sjön.
SJÄLVKLART! Så åkte in till stan och gjorde iordning mig lite sen hämtade han upp mig..
Jättemysigt att sitta mitt på sjön och kolla på solnedgången!

Sen vart de myskväll resten av kvällen framför film.. Underbar fredag :)

Idag hoppas vi vädret håller i sig..
Jag ska ut till stallet och städa sadelkammaren sen ska F joggas och få sig en rejäl dusch och frisering.
Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.. Om inte annat kanske ja stannar kvar hos pappa inatt och hittar på något kul i stallet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0