Hoppning med ofrivillig avsittning

Idag va vi och hoppade..
Det gick kanon!
Red honom på det tredelade GL bettet med rörliga ringar.. Har inte ridit på de sedan ty förra året? Han va asfin!!
Red ett räcke på ena långsidan och en 5½a på andra lånsidan.
När vi höjde oxern till 1m blev F lite busig och började bocka efter hindret.. SÖÖÖÖT <3
Han tyckte de va lika kul som jag att börja hoppa lite högre igen..
Andra gången vi kom på 1m rundan så blev de lite fail efter hindret och vi gick omkull..
Men ingen av oss skadade oss.. Jag fick lite ont i min armbåge och va mest orolig över min mage..
Dumma mig som rider fast ja inte får :P meeen ja får skylla mig själv..
Upp igen och sen körde vi på som vanligt..
Han va finare än nånsin och han verkligen hoppar när de kommer över 1m!

Längtar tills vi kommer igång ordentligt..

Film kommer ikväll på nåra skutt, lite bockning och lite avramling ;)

Tack till Bettan, Mamma, Lillebror, Simon och Nathalie som va där och fotade och höll mig sällskap :)


BUUUUUUSIG F <3


1m, ser fan inte ut som något <3


FAIL! Tur att ingen skadade oss :D




Imorgon kommer fler bilder som Simon fotade :D

Kommentarer
Postat av: Lina

Även om det inte syns på vågen så syns det jätteväl på bilderna att du gått ner i vikt! =D

2011-06-16 @ 08:12:27
URL: http://blog.skrotpilot.se
Postat av: Emilie Persson

Sv: Va kul att du tycker det!! :D

2011-06-16 @ 08:33:57
URL: http://www.misspersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0