Jag ser det.. regnar...

Woow, regnar som bara den här hemma i stan.. Och åskar - OCH BLIXTRAR! Usch!
Tycker de borde komma hemma på landet istället där det behövs så allt gräs växer..

Dagen blev inte som jag planerade. Jag satte på Harry Potter och skulle käka middag och efter de blev jag så trött så jag la mig ner en sekund på soffan.
I nästa sekund vaknar ja i ren panik, klockan va 20.30! Herregud va fort tiden går när man sover och är utmattad.

Igentligen borde ja inte va trött, jag som är sjukskriven.. Men iallafall!
Såå mina planer för dagen blev inte riktigt som de skulle..
Jag har inte ens gått utanför dörren idag! Så jädra illa!!!

Imorgon MÅSTE ja ut till stallet.. Det va absolut inte bra att F fick vila dagen efter en hoppning.. FY FY FY MIG - dåligt samvete får jag..
Dessutom måste jag byta från vinterdäck till sommardäck på den ena av våra transporter..

Lite halvt depremerad är jag för att bilprovningen inte hade en tid förän den 4e juli.. Så jag får inte besikta bmw:n förän då!
Nu den 26e ska jag aggera chaffis till Natalie som ska tävla med Billan på NFK..
Jag hade själv gärna varit med men de är nog lite för tidigt för både mig och F..
Vi satsar på augusti om ja inte hittar något i juli...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0