Min kärlek <3

Jag låter bilderna tala för sig själv..
Högervarvet är fortfarande de där jävla högervarvet, men vi kommer igen även där!
Han känns mycket stadigare nu, och ja måste berömma mig själv över min sits som faktiskt gör framsteg ;)

JAG ÄLSKAR MIN FINEMANG <3

Tack till underbara Madde som fotograferade oss idag när vi körde på lite vardagslyx :)


Det går inte att beskriva med ord hur mycket du betyder för mig.. Du är ljuset i min vardag, blodet i min kropp. Du är mitt hjärta Finemang.. Jag kan aldrig någonsin tacka dig tillräckligt mycket för att du finns vid min sida och visar mig, gång på gång, att det här - det är kärlek <3





I din närvaro är jag lycklig <3 Jag glömmer allt som kallas bekymmer..
För mig är det bara du!


Det finns ingen som du <3


I Love You <3



Hahah puss på dig honey <3


Did I tell you lately that i love you?


I <3 U


Happy <3





Jag har miljoner med bilder.. Det enda jag ser är skillnaden emot vad det har varit..
Han är min pärla <3

Kommentarer
Postat av: josse

NI är så SJUKT fina ihop. ni är som gjorda för varandra:D

2011-06-14 @ 22:32:14
URL: http://uunderstatment.blogg.se/
Postat av: Linda

fast ems du vet att jag tycker att han är gudafin, det har ja nog sagt tusen ggr :D ni är som handen i handsken för varand, perfekta

2011-06-15 @ 01:11:26
URL: http://lindaboquist.blogg.se/
Postat av: Erika

Super fina bilder. :)

2011-06-16 @ 10:46:55
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0