Min underbara dag

Trodde jag skulle dö på vägen upp till Stockholm.. Men tro det eller ej, överlevde resan med färja och allt!
TJOHO!!

Många tårar kom det när jag fick se min älskling igen.. Mest ont i mig gör det att de har gått 3 år och jag inte klarat av att åka dit..
Nu när jag är hemma och har smält allt känner jag hur enormt mycket jag saknar min häst..
Det gör faktiskt ont i mig..
På nått sätt sa det klick mellan oss när ja köpte honom och än idag känner jag den enorma känslan jag hade..
Jag va i exstas när jag fick sitta på honom idag.. Visste inte riktigt hur jag skulle bete mig.. Jag ville bara göra allt som vi missat.. Jag ville bara krama om honom 100 miljoner gånger om och pussa på honom gång på gång på gång!

JAG SAKNAR DIG BELLMAN <3

Att jag fick rida honom gav mig en uppenbarelse i hur min ridning ser ut idag emot förr, mycket har ändrats.. Och framförallt kommer ja nu se Finemang med helt andra ögon.. Det är så lätt att bli blind när man sitter och rider samma häst dag ut och dag in.. Nu har jag nya krafter och nya ideér som ja hoppas ska funka på min nya pärla!

Ni ska få bildbomb från dressyren igår på F också! Men dom bilderna glömde ja på pappas dator..
Ni får nöja er med lite bilder på Bellman istället då..

MIN ÄLSKADE BELLMAN <3


(för er som inte vet köpte ägde jag Bellman i 4 år. Han är född 97 efter Bonaparte-Ciceron och faktiskt endast 1cm högre än finemang i mankhöjd, hela 169 ?trorjag? hade Ida mätt honom till)


Stooor älg!


Uppförsbacke? hahaha




Ni får troligen mer bilder imorgon både på B och F...

Imorgon blir det en väldigt sen uppdatering då flyttlasset till nya lägenheten går imorgon + att jag ska hinna med att intervallträna F på fältet imorgon kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0