Nu är vi igång!!

Underbara häst..

Smygrider lite..
Sitsen är skit och ja vet - men ja kan inte använda mina magmuskler alls + att ja som sagt inte får rida igentligen..
MEN WHAT THE HELL <3




Ni får ett litet smakprov på alla kort madde fotograferade!

Imorgon åker jag och hälsar på min underbara älskade och enormt saknde Bellman!
3 år sedan jag sålde honom, undrar hur mycket jag kommer gråta!

Madde följer med och fotograferar = ni kommer få bilder :D


Puss på mina underbara läsare

Dagsfärsk bild på mig också :)


Kommentarer
Postat av: linda

det ser skit bra ut gumman, oh här ser man att du gått ner massor med =) sniggt!

2011-06-04 @ 21:47:43
URL: http://lindaboquist.blogg.se/
Postat av: Alexx

ojojoj vad du har gått ner i vikt redan Emelie!

2011-06-09 @ 15:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0