Osämja..

Idag tror jag seriöst ja styckar min egen mage!
Sitter och försöker trycka i mig lite barnmat, "biffstroganoff" tillomed..
Till detta skulle ja prova en knäckemacka med liite smör på.. Jo tjena.. Magen vände sig upp och ner - inte populärt..
Ska väll typ bocka av det från listan "kan inte äta" eller nått..

SURT..

Idag är ja sådär extremt sugen på att rida igen.. Sitter och funderar om jag ska dra på mig lite kläder och åka till pappa, hoppas på att mitt löshår från rapunzel kommit också!
Sen plocka med hunden i bilen och åka till totto och rida ut en liten runda i skogen med voff som släptåg.. Brukar va mysigt.. Men JAG FÅR INTE!!!

Samtidigt borde ja verkligen plocka bland mina grejjer här i kartongerna.. Blir galen.. Allt är en sån oreda..
Jag får verkligen inte röven ur soffan!
Jag flyttar ju faktiskt på måndag! Måste påminna mig själv hela tiden!!

Hoppas verkligen att ja får ett efterlängtat samtal typ imorgon så ja vet om ja får stallplatsen här i stan.. Då ska ni få se på grejjer :D

Nää vet ni vad ja borde göra..
Jag borde rensa i min sadelkammare! Finns inte en chans att ja kan ha med mig alla miljoner med saker till ett nytt stall!!! Ijuförsig kan ju sakerna va kvar i mitt egna stall men samtidigt, vf ha dom liggande om ja ändå inte använder dom hahah!



Det värsta med att vara sjukskriven är att man lätt blir understimulerad..
Jag skriver 5 miljoner inlägg om sånt som ingen bryr sig om, mest för att skriva av mig om livet typ..
Helt ointressant..
Samtidigt ökar min besöksstatistik - vilket jag inte kan förstå..
Tror jag aldrig varit så tråkig som ja är nu!







En typisk Persson bild, från idag :)



Mycket kvar att jobba bort.. 2 veckor kvar lite drygt sen är de ridning, gym och massor med övningar för att få bort armar, mage och lår och ohj! typ hela kroppen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0