Piller hit o dit..

Sådär..
Nu har jag tagit tag lite mer i min viktminskning..
Vågen verkar vilja stå still. Ser ut som ja har tappat ett kilo till, om jag har tur.. Mycket mer än så har de inte blivit..
Nu försöker jag äta lite nyttigare mat.. Undrar om man kan plocka bort kolhydraterna helt?
Blir ingen utgång ikväll som tur är.. Det är onyttigt!
Ska försöka mig på att börja dagarna med 1½ dl havregrynsgröt och lite citronvatten nu med.. De borde ju hålla igång magen..

Igår började jag ta tag i min mage.. Igentligen får ja inte börja anstränga den förän på onsdag men fuskar lite..
Igår gjorde jag 10 sit ups.
Idag har jag gjort 10st till och ska snart ge mig på ytteligare 10st.
Gav mig även in på lite armhävningar och AB roller funktionen (typ ett hjul man använder för att stärka magmusklerna) idag så vi får se om de händer något..

Idag när ja joggar finemang ska ja använda mig av min perfect sit båge som gör att man har armarna på rätt plats.. Det gör nog förmodligen också så att jag får använda mina magmuskler lite mer, om ja har tur..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0