Sholahopp

Idag har ja trots allt hunnit med en hel del..
Simon messade på fm och undrade om vi skulle ses. Visst.. Så träffade honom en stund innan han skulle göra annat.
Va också på jobbet och lämnade in mitt sjukintyg.. Nu hoppas vi försäkringskassan sköter sig!
Har också varit på farmors lilla café och pratat med alla tanterna.. Kul att lyssna på äldre personer när de berättar om hur det va förr.
Gick sedan med farmor hem och käkade med henne :) Hennes mat är oslagbar!
Sen fastnade ja på hennes balkong och solade - mysigt!

Nu är ja äntligen hemma.. Borde plocka iordning lite inför flytten på MÅNDAG :D SÅÅÅ UNDERBART..

Snart ska ja cykla till Sarah och hämta lite pengar sååå jag ska typ ta en premiärtur @ cykel! SÅ KUL!
Sååå blir väll att cykla skiten ur sig idag och sen avsluta kvällen med en promenad om ja inte lyckas få S att komma hit och va social.. <3

Imorgon (hoppas jag, då jag tog expressleverans) kommer mitt löshår från rapunzelofsweden så då blir ja långhårig :) Sen fattas bara min tatuering och min picering i naveln :P





2 dagsfärska bilder på mig.. JAG ÄLSKAR SOMMAREN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0