skitkropp

Alltså seriöst.. Ibland undrar jag vad kroppen vill..

Som utlovat cyklade jag från Marielund till Hageby för att möta upp Sarah. Sen hela vägen hem igen.
Väl hemma taggar ja som fan för att få min kvällspromenad (trots att jag gick en promenix med Simon idag)..
Drack lite vatten sen skulle jag vända mig om för att bege mig ut genom dörren igen och då bara snurrade det till i huvudet..
Jag trodde seriöst ja skulle slå ihop på köksgolvet..

Om det är kroppen som säger åt mig att lugna ner mig så vill och kan ja inte lyssna för ja förstår inte vad den vill med mig!
Det är ju fan 2 veckor sedan ja opererade mig.. Lite mer måste ja väll för fan klara av!

Vi får se om ja mår lite bättre om några minuter annars måste ja ofrivilligt strunta i min kvällspromenad..
Hade ju ändå planerat in en promenad på 30min lixom!



SKITKROPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0