Tråkmånsar

Va tråkiga ni är på att kommentera då!
Här lägger ja in jättefina bilder på min häst och ingen kommenterar ens att han är fin..
KUL!

Nää ärligt talat tror jag att ja struntar i att lägga upp alla bilder här (som ändå tar så lång tid) och bara lägger upp dem på fb eller nått sånt..

Ni uppskattar ju inte när ja är flitig!

PUST..

Idag har F vilat..
Imorgon är det kliniken som gäller och ett par nya pjucks för grabben.. Sen far vi vidare till Hageby Ridklubb och lånar deras utebana för nån timme..
Förhoppningsvist har jag med mig bärhjälp så slipper jag sitta av/på själv.. Och sååå har ja troligen fotograf på plats ;)

KUL :D

Tänkte ja skulle hoppa typ en 5½a eller nått.. Blir inte så mycket..
Kommer troligen hoppa ordentligt på söndag innan min långa arbetsvecka bryter ut..
Vi satsar helhjärtat på att vara på G till den 14de då det är Lokal på Heda..
Då tänkte ja rida 90cm iallafall sen hoppas jag (om vi fortsätter i den takten vi kör nu) att vi kan köra en debut på 1m i slutet av juli :) I så fall kommer ja börja köra 90-1m på tävlingarna istället för 80-90 :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag sa ju iaf att han var fin innan du la upp dem ;)

2011-06-14 @ 20:55:22
URL: http://morrlin.blogg.se/
Postat av: Emilie Persson

Det är bra Ida :D Då blir ja glad :D

2011-06-14 @ 21:48:24
URL: http://www.misspersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0