Trevlig Fredag

Igår va det en supertrevlig dag och kväll!
Lite ångest får jag när jag dricker iomed att det betyder att man får i sig massor kalorier!
Men man kan ju inte gå och ha ångest över att man har kul och dricker några drinkar.. Därför kör vi ALL IN igen ikväll! Innan jag går på mina arbetsveckor igen och jobbar dag som natt, alla veckordagar - typ....


Igår va ja först med mamma och handlade.. Sen fick jag ett infall och tänkte - what the hell - så började ringa runt och bjuda hem folk till mig..
Några timmar senare dök gästerna upp.
Supertrevligt hade vi..
Kvällen avslutades med utgång till Cromwell, standard! :D

Tackar alla er som gjorde kvällen skitrolig igår!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0