UTGÅNG

Vi körde ALL IN igen :D Fyfan va kul vi hade igår..

Först va Elin, Linda och jag hemma hos mig.. Förfestade lite innan vi drog till Vasaparken med massor med folj och spelade brännboll.. ASTAGGADE! Jag sprang som en tok, slog som en looser men what the hell ;)
Skitkul hade vi som sagt..

Efter Vasaparken gick vi till Cromwell och hade trevligt.. Avslutade kvällen, eller natten med att S hämtade mig och sov hos mig..


Idag har jag bara myst massor med S som hade tid för mig massor idag :D LYCKLIG :D
Sen kom Linda förbi och slappade lite i soffan..
Nu har ja gjort mig klar för att gå på bio med Christian, Noel och Cissi :D





Som sagtm TREVLIG KVÄLL :D

Nuuu bio.. Sen ska jag slappa resten av dagen och typ sova kanske? Imorgon är de ju jobb jobb jobb jobb på TELIA :D Mitt älskade underbara jobb och mina underbara kollegor!!

Kommentarer
Postat av: Sachiko

Gillar nya designen!

Tusen tack för att du hjälper oss att hitta en sadel som funkar

2011-06-20 @ 18:59:48
URL: http://sachikoblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0