Vilken kväll

Nog smakade jag på drickan iallafall!
Vi hade supertrevligt..
Började vid kl 18 med god mat..
Sen hade vi tävling.. Jag, noel, micke och Cissi va i ett lag och självklart vann vi!! Vi fick 2 biobiljetter var samt 2 menybiljetter var! Så jädra bra! :D

Jag fick i mig 2 cider, en smirnoff ice, ½ carlsberg och 2½ lakritsshot sen va ja aspackad!
Drack till typ klockan 1 eller nått sånt..
Så jag höll ju på några timmar.. Går ju inte direkt att dricka fort efter operationen..
Kvällen va jättelyckad!
På kvällen hade ja sällskap med Thomas hem så fick han sova på min soffa.. Stackarn, han hade så långt att gå hem..
Vi satt uppe och snackade till typ 3 :) Faktiskt riktigt trevligt..
Sen somnade jag som en gris i sängen..
Stackars mina kollegor som faktiskt ska upp till jobb och allt idag! :P

Själv mår jag toppen nu..
Trodde ja skulle må värre men iomed att ja drack så sakta och försiktigt fungerade det..
Nu är ju inte jag en såndär partyprisse så ja är inte nervös över att ja ska börja dricka för mycket men iallafall.

Hoppas min digitaltvbox från telia kommer idag så ja har tv att kolla på i helgen..
Och så hoppas vi på fint väder imorgon o parken då det är en musiktillställning..
Ikväll åker ja ut till pappsen och packar mer saker samt tvättar - och tar hand om hästarna :)
5 dagar kvar tills Finemang får skor sen ska vi igång ordentligt :D




Tack för en sjukt rolig kväll gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0