Bästa Finemang

Hahah vilken uppdatering idag.. Jag är störd ;) Men de vet ni ju kära läsare - that´s me...

Nu ska ja snart hämta upp Linda Boquist (www.lindaboquist.blogg.se) som ska med ut och rida Finemang.. Skönt om någon kan hjälpa mig att hålla igång honom lite nu under min sjukskrivning..
Jag är extremt ridsugen - aah - men vågar ja ge mig in på att rida?! De gäller ju trots allt mitt liv igentligen om man ser de lite grovt..

Så vill o kan Linda hjälpa mig och rida honom lite så han inte är helt "off" skulle de ju va kanon! :) Får varva det med tömkörning och longering..

Btw - va tycker ni om den nya headern? Mycket snyggare enligt mig ;)



Finemang och jag sommaren 2010 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0