Det kallas depression!

Jag vet seriöst inte vart ja vända mig!
Jag klarar inte av att vara sjukskriven och inte göra någonting!!
JAG FÅR RASERIUTBROTT!!!!!

Har försökt sitta still men de går inte..
Tog en morfin tablett igår, idag har ja inte tagit någon..
Mår bättre och bättre och de riktigt sprätter i mina ben!
Jag tror ja hört av mig till allt o alla på min mobil idag i hopp om att någon ville hitta på något.. Men alla va typ upptagna!

Till slut vart de droppen. Sen hoppade ja på spårvagnen vid söder tull och åkte till farmor.. Det blev hon glad av!
Va hos henne nåra timmar innan ja nu åkte hem..

Och nu sitter ja här, ensam igen...

Så jävla tråkigt..

Dessutom fungerar inte mammas våg så ja kan inte se hur mycket ja gått ner! Ja vet bara att magen är svullen efter operationen och att mammas våg visar att ja väger mer nu än innan operationen - DET ÄR DEPREMERANDE!

Får väga mig hos vårdcentralen den 30de när ja ska ta bort stygnen..
Ja tror fan de går mig på hjärnan de här med vikten.. Speciellt eftersom ja själv inte märker något!

Ja måååste få börja jogga snart eller nått sånt..
Ska se om ja kan ta en lång promenad imorgon med.. Måste röra på mig annars går ja i taket..

Snart är det bara 3 veckor kvar.. Men visst fan måste man ju få gå till gymmet innan de! Ja kommer annars typ få panik!!!!




Kommentarer
Postat av: Alexx

Inte för att jag är så insatt i din operation eller vet riktigt vad den innebär. Men det känns som meningen borde vara att man går ner i vikt "lite i tag". Så håll ut så kommer du märka skillnad! Som sagt när du får börja träna och röra på dig ordentligt. Men nu om magen är svullen fortfarande så är det väl klart att du inte känner så mycket. Tror det kommer bli toppen bra resultat i slutändan, ha lite tålamod bara! :) Dessutom tror jag att vi som inte ser dig varje dag skulle se skillnad redan nu! Hoppas du orkar kämpa dig igenom det hela och stort lycka till nu under vägen! Om du vill skulle det vara intressant om du skrev mer om operationen så man fattar hur processen går till eller vad man ska säga. :) Men det kanske du inte vill dela med dig och det är fullt förstårligt! Många styrke kramar till dig!

2011-05-23 @ 08:57:23
URL: http://alexxkjorsvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0