Finemang & Linda Boquist

Det va underbart att få se någon annan rida F faktiskt!
Jag ser massor som ja behöver jobba med, sånt som kan va svårt att märka när man rider (för mig som inte är elitryttare haha)..

Linda red honom väldigt bra ändå, han är ju svår, absolut!
Men mitt lilla hjärtegull är finast iallafall oavsett vad som sker <3



Min fina hund va lycklig över att följa med :D Han sprang som vanligt runt som en idiot eftet Finemang :P





Tack snälla rara underbara Linda för att du ställde upp på mig, betyder massor!!! <3

Kommentarer
Postat av: linda

Luuugnt gumman du vet att ja ställer upp :) va bara kul o följa med :D

2011-05-27 @ 12:06:10
URL: http://lindaboquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0