godmorgon godmorgon

Ja jag tog lite sovmorgon imorse.. Nu sitter ja och bokstavligen trycker i mig fruksoppa.. Jag känner mig redan mätt och har ätit typ, ehm, ½dl?
Hatar frukost!!

Mamma skulle komma förbi med lillebror om en stund så ska vi gå till apoteket..
Ja ska köpa nya förband till mina sår (igår när ja duscha lyckades ja få in vatten i dom ja har nu) och sen multivitamin.
Behöver all näring ja kan få..
Ska bli skönt med lite promenad.. Ska försöka gå korta stunder men fler gånger idag så ja blir av med lite av min energi men samtidigt inte får ont..

Känner mig ändå rätt nöjd att ja klarade mig igår utan morfin eller panodil!
Hoppas de blir likadant idag..

Sen ville mamma förbi Myrorna och kolla, och de säger ja inte nej till.. Det är skitkul att gå där inne och fynda :) Dock blir de ju mest fynd till lägenheten för min del där inne :P

Läste för övrigt på min lapp från sjukhuset där de står lite om motion, mat osv... Det står att man får börja cykla och gympa efter 2 veckor!
Och i min tolkning betyder det att jag SKA börja cykla nästa onsdag ;)
Nu ska ja bara hitta en cykel..

Och som gympa, ja då tar vi de som att ja får börja tömköra och longera min häst ;) Såååå nu är vi på gång, eller ah om en vecka... Han får lite motion och ja med, de gillas!!

Nu ska ja gå tillbaka till min fruktsoppa, Lars Winnerbäck och lite annat kul innan ja ska försöka fylla ut denna dag!

OCH just ja..
Jag kommer kanske börja blogga på wordpress igen.. Saknar att mobilblogga :(
Vi får se ;)

Går ni in via www.misspersson.se hela tiden kommer ni alltid hitta rätt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0