Lunch

Sov hos Sarah inatt :)
Till frukost blev det en halv burk med samma barnmat som igår ;) MUMS!


Lunchmässigt, Idag avancerar vi lite..
Vi kör en halv burk Biff stroganoff.
Faktiskt väldigt gott.. Enligt mamma var de typ den enda barnmaten ja åt som liten ;)
Underbart att kunna testa sånthär nu så man vet hur de smakar sen när/om ja får barn o den ska ha käk :P



Kan trösta er med (för att de inte ser så gott ut) att det faktiskt är rätt gott :):):):)



Det blir inte så mycket som ni ser. Ca 1dl (lite mer kanske).. Och allt går ner med tesked..
Tyvärr sväljer ja ner det med mjölk idag - ska annars inte dricka till maten men idag va ja tvungen! O de va himelskt gott med mjölk idag :O

Just ja!
Köpte en våg idag..

Böev lite depremerad när ja vägde mig på den. På den vägde ja 90kg. De betyder en nedgång av 2.6kg sedan förra veckan.. När ja vägde mig på mammas och biltemas våg vägde ja typ 84-85kg sååå de va ju inte så kul att den nya visade annat...

MEN - nu får ja väll ha den, väga mig på den hela tiden så ja ser kilona där och sen förlita mig på vårdcentralens våg nästa vecka :P

På tal om shopping..
Va ju o shoppade lite med mamma, sånna där nödvändigheter typ som barnmat och skurmopp :P
Blev även 5st nya påslakansett från Jysk! Dom hade utförsäljning så då passade ja på :D

Nu ska ja försöka få i mig maten - har ätit hälften snart och är väldigt mätt!
Sen ska ja köra mamma en snabbis ner till stan innan ja hoppar in i duschen och gör mig klar för att träffa Simon :)

Idag ska Finemang få vila eftersom han va så duktig igår :) Imorgon får han gå i longeringslinan igen <3 Älsklingen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0