Mannagrynsgröt

Nu testar ja nått som ja inte vet om man får äta, men what the hell!

Mannagrynsgröt med lite kanel! Gott som fan va de!

Men hallå, ja har en fråga.. Alla bloggar ja läser som genomgått samma op som mig har fått såkallad dumpning, inte jag.. Känns konstigt att ja lyckas hålla mig borta från det..

Jag mår så bra just nu att ja undrar om dom bara skar upp mig och inte gjorde nått där inne..
Visst blir ja inte hungrig alls längre - känns som man skulle kunna glömma bort att äta.. Och visst blir ja mätt på typ 1-1½dl men iallafall.. De kanske är nått annat dom gjort..

För ja mår sjuuukt bra!


Jag har suttit o tänkt på det här med min vikt, eller ah gör typ de hela tiden..
Jag mår riktigt jävla dåligt över att ja nu köpt en våg!
Framförallt för att på den vågen ser de ut som ja inte gått ner något efter min jävla operation!
Innan operationen gick ja ju ner från 96 till 92 men. Nu har de gått en vecka efter op, lite mer tillomed, och min nya våg säger att ja väger typ 90kg.. Fattar inte det här alltså!!

Ångrar som sagt att ja köpte en våg för nu kommer de bli värsta hysterin för mig..
Vill ni veta nått mer tråkigt..

Det regnar ute, och ja har ingen regnjacka.. jag som ville ute och försöka promenera av mig en massa kilon..

Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig om du känner för det :)

2011-05-27 @ 14:56:26
URL: http://modemaniac.blogg.se/
Postat av: HANNA

haft en bra dag än så länge? :)

2011-05-27 @ 15:15:16
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0