Tips på bloggar

Jag behöver tips på bloggar..
Livet som sjukskriven erbjuder mig lite tid över för att läsa massor med bloggar..
Kan ni tipsa om vad ni läser? Ge gärna motivering också! :D

I dagsläget läser jag

www.billiejeanojag.bloggplatsen.se
www.billiejean.bloggplatsen.se
www.sunnasol.blogg.se
www.tesskliintestam.blogg.se
www.klaralindstrom.blogg.se
www.kronfeldt.se
www.matildapettersson.se
www.inridsport.blogg.se
www.flaret.blogg.se
www.whoeversheis.blogg.se
www.tavlingsryttaren.se
www.maddessalublogg.blogg.se
www.lindaboquist.blogg.se
www.ryttarmamman.blogg.se
www.gossips.se

Sen kollar ja ju in Kenzas.se, Kissies.se Paow.se och Fokis.se, ibland även Dessies.se :)

Det är typ dom bloggarna ja kollar varje dag / i princip..
Men skulle gärna vilja ha fler bloggar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

denna bör du läsa. finns mycket för hoppryttarna att lära av henne. http://cooorre.blogg.se/ fler hoppryttare borde vara som cornelia.

2011-05-26 @ 12:04:03
Postat av: Anonym

Kan ju alltid läsa lite på min sida :P Mest om träningar o tävlingar där =) Sköt om dig!

2011-05-26 @ 17:23:00
URL: http://www.leideborg.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0