Tjolahopp

Nu vill ja tillbaka till mitt jobb! SAKNAR MINA KOLLEGOR <3

På onsdag ska ja på IFK match, kommer nog bli en del bilder på bloggen då om ni har tur :)
På fredag ska ja och Kalle på Cirkus, kan nog bli en hel del bilder även där..

Fortsätter ja må så här bra kommer ja nog gå tillbaka till jobbet tidigare ändå även fast ja inte får! Fast vi får väll se, kan ju bli ett bakslag nu på onsdag när ja ska börja äta mat/puré igen..

I helgen börjar jag iallafall med Finemang igen.. Inte rida dock, de vågar ja mig inte på.. Börjar longera och sen drar jag igång med tömkörningen på onsdag :)

Har ju massor med saker som ska testas på honom med ju ;)
Känns som ja ligger efter lite med mitt liv nu, booring!
Har massor med tvätt i företaget som ska tvättas med som har legat lite efter pga operationen.. Men eftersom ja inte får och vågar lyfta nu så måste de tyvärr vänta lite till..
Ja kan ju slänga in de i maskinen oså men resten måste ja förlita mig på min far att göra :/ Lite halvtråkigt..

Men snart är ja igång igen! :D


Behöver ja säga att ja längtar tills ja kan rida och sätta igång med Malin träningarna igen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0