Total lycka!

Idag har jag ridit min underbara häst igen! Inte för att jag överhuvudtaget får det men GUD vilken underbar känsla. I dressyrsadeln med såklart hahah <3.
Blir nog att skippa min kvällspromenad ikväll så jag inte tär på kroppen för mycket..

Tack till underbara Linda Boquist som ställer upp och hjälper mig med F! Uppskattar det verkligen!!

Nu borde jag vandra vidare till sängen..
Imorgon är en ny dag.. Då hoppas vi att jag inte har ont i magen - och vaknar på ett bra humör..


Snart är jag igång på riktigt..
2 veckor kvar tills ja faktiskt får rida! Så fram till dess jobbar vi vidare med longering och tömkörning..

Imorgon ska ja ringa hovis och fråga om ja får komma tidigare och sko Finemang och se om han har en tid för Brolle också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0