Uppvaknad

Sitter här lite halvdragen på morfin..
Mellan alla måltider (som ja inte har en aning om hur ja ska få i mig) ska ja också få i mig 1L vatten.. Katastrof..
Sitter och snuttar på ett glas vatten just nu och hoppas ja lyckas trycka i mig de på ett eller annat sätt..

Frukosten, kl 8, bestod av 1dl Fruktsoppa.. Enormt gott, men man blir enormt mätt!
Jag lyckades faktiskt få i mig hela måltiden på 1h vilket gör att jag har lite tid utan mat :) SKÖNT.. Men då ska man ju som sagt dricka vatten istället..
Allt står mig upp i halsen kan ja säga..


MEN - jag är glad över att ja gjort min operation.. Mitt nya liv har börjat, nu gäller de bara att göra något bra av det..
Klockan 6 får vi besök hem hit. Lite folk som ska grilla tillsammans med oss. Jag ska nog slå till på 1dl tomatsoppa då tror jag ;)


Min första måltid efter operationen.. 1dl nyponsoppa :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad har du gjort för operation?

2011-05-20 @ 10:01:34
URL: http://peggs.spotlife.se
Postat av: Kimmie.

SV: Ja det svarta var det jag menade. :)

2011-05-20 @ 10:41:01
URL: http://justkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0